Tour Calendar

(ENG)

I’m based in Würzburg, Germany, and I’m always open for bookings there or around that area. Below you can see my tour schedule. It will be updated as I plan new tours. Do you want me to travel to your country or area? I take bookings all over the world, mostly around Europe. As I'm a part time model I usually plan shootings far in advance and I have very limited spots. However feel free to contact me to book a shoot or request a tour in your area.

Tour Kalender

(GER)

Da ich in Würzburg wohne, bin ich für eine Shootinganfrage hier oder in meiner Umgebung in Richtung Frankfurt, Stuttgart, Mannheim, Nürnberg, Fulda oder alles was dazwischen liegt offen. Weiter unten befinden sich meine Tour Daten und noch offene Termine, die ich regelmäßig updaten werde. Da ich das Modeln in Teilzeit mache plane ich sehr weit im Voraus und habe wenig Plätze zu vergeben. Bitte bei Interesse an einer Zusammenarbeit mit mir einfach anschreiben, ich bin auch sehr gerne bereit zu reisen und bin gut im Organisieren. Meine Konditionen findest du hier.

2024

15./16.05. Workshop Thomas Bichler Germany Schwarzwald (fully booked)

17.05.-19.05. Germany - Mannheim, Karlsruhe, Pfalz

29./30.06. Workshop Thomas Bichler Switzerland Sustenpass (fully booked)

01.-08.07. Switzerland

26.-29.07. Germany - Augsburg, München

Sep. Germany - NRW Area